Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Koncz Balázs: Választási plakátjaimat eltávolítottuk. Kivéve a megemlítésre került „faluban legmagasabban lévőt... (2008.12.17. 16:37) Plakátok az oszlopokon
  • Koncz Balázs: Tőszavakba hagy válaszoljak. Felkészült rutinos csapatunk van. Minden szavazókörben volt szavazat... (2008.12.16. 16:32) Tóth Ilko Mihály nyerte ...
  • kartalian: Látom nem sok érv van a falu mellett. Ez szomorú. (2008.12.14. 22:26) Miért is jó Kartalon lakni?

Rovatok

Linkblog

Címkék

2008.11.26. 22:13 kartalian

Miért is jó Kartalon lakni?

Kicsit furcsa ötletet próbálok "lenyomni a torkotokon".

Szóval kereseme azokat a pozitív dolgokat, amik miatt jó Kartalon élni, amiért büszkén mondhatja valaki "Én kartali vagyok, jó itt élni".

Magamban sokat gondolkodtam ezen, számtalan okot soroltam fel kicsi kútfejemben. Jó itt, mert:

  • sok embert ismerek
  • ide kötnek gyermekkorom emlékei
  • vannak imerőseim a temetőben
  • köszön a postás
  • nevemen szóllítanak a boltban
  • itt van házam
  • kiengedhetem a gyerekem az utcára

Szóval ehhez hasonló szappanoperába illő részletek említhetők, de szerintem ez kevés ahhoz, hogy fiatalokat, vállakozásokat ide csalhassunk. Ha egyáltalán akarunk?

Egy kicsit pozitív hangulatról szeretnék tanubizonyságot kapni. Nem hiszem el, hogy csak utákodás van ebben a faluban ........

... szóval aki tud soroljon nekem örömteli dolgokat, melyekkel érvelhetek a "barátomnak", "Költözz ide öcsém, mert .........", szóval itt jöttök Ti.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kartal.blog.hu/api/trackback/id/tr27790454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamás 2008.11.28. 00:28:13

Itt nőttem fel. Egy kis pesti kitérő után amit az ellenségemnek sem ajánlok itt laktam mindig. Nem is mennék máshova. Mi értelme lenne máshjova vinnem a gondjaimat. ha itt nem tudom megoldani máshol sem fogom tudni. Jó itt lakni. csönd van. Ugyan a helyi politikai élet pont olyan vacak mint az országos ez nem tántorít el. Jó itt lakni

kartalian 2008.12.14. 22:26:18

Látom nem sok érv van a falu mellett. Ez szomorú.
süti beállítások módosítása